AraNadeaMythology: Annoyed~

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Sunday, February 13, 2011

Annoyed~

Selamat mlm semuaa..
Ape gila update blog tgh2 mlm bute ni erkk..
Tibe2 je aku ase update..
Kali ni nk citer pasal annoying ppl..
Ini lah hamba Allah yg paling aku xsuke..
Nak tau annoying cmne?
Haa yg ni spesis TAK RETI BAHASA
Aku ckp elok2 buat2 xpaham lak..
Dah kne maki ckp aku plak yg garang..
THREE WORDS: WHAT THE HELL
Korg mmg xtau nk ape kan??
Merimaskan..
Mmg la ramai yg ckp kt aku, lau xsuke jgn layan..
Tp lau dok kol, msg, chat dok kluar kt fb..
Mane tahan weyh!!!!
Dah ckp sekali paham la weii..
ONE WORD: IDIOT
Cuba kne batang hidung korg suke ke idak nyer..
Aku serius ckp mmg annoying giler tahap bab 1..<---paham x??hahaha
Hari ni mmg hari yg paling annoying gile dlm hidup aku..
Aku mmg ase penat sgt2 jadi org baik ni..
Sekali sekala aku rase mcm nk maki kaw2 punye..
Ape kes lelaki cepat sentap skrg ni??
Tak macho ar der..
Buat malu jek..
Huh..

No comments: