AraNadeaMythology: Majlis Lawatan Dato VC ke KBM..Part 1~

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Saturday, February 19, 2011

Majlis Lawatan Dato VC ke KBM..Part 1~

Assalamualaikum, salam 1 UiTM dan salam 1 malaysia...
Amboii..semangat bg kata2 aluan noo..hehe~
Spt yg dinyatakan kt title entry kali ni..
Ayahanda Dato' VC telah melawat kami warga2 di KBM..YEAHH!!
Dgn berbesar hati kami alu-alukn kedatangan Ayahanda Dato' VC..
Sebenarnya agak bercinta gaks la aku nk dtg KBM nih td..<--statement jujur
Tapi aku gagah kn diri gaks utk tidak melepaskn peluang keemasan ini..
Ok..mknn tidak disediakan..<--statement pasrah ..huhu
Tapi xpe..aku dan member2 (Meen, Pija n Zay) telah serbu ke Subaidah terlebih dahulu..
Sampai saje di KBM, perghhhh..ramai siot! Tp kn asal aku xpnah nmpak budak2 ni eh?
Dalam dok aku ngah usha2 baju dak2 ni..
Wait seminit..MASSCOM?? Wawawa..dak2 dr KAG pon dtg gaks upenyer..
Mmg happening giler arr dak2 nih..!


MASSCOM.. berbaju merah...i loike...ngahahaha~
Siap ber lagu Wakaka seyh..
Jgn lupe practice 'ombak' utk Ayahanda..LOL
Ayahanda Dato' pon suke..I like it very much kata nyer.. ^-^


Dan semestinya event2 spt ini akan nmpklah budak2 yg berseluar skinny sambil membawa 'DSLR' a.k.a photographer.. agagaga~
Aku pon snap pic diorg, photographer lak yg jd model..huhuhu~

posing bang..jgn xposing..muehehehe~
sporting kan diorg?? ^_^
Sebenarnye de byk lg photographers..tp diorg ni row yg sdg tunggu Ayahanda Dato' di Level4
(al maklumlah kitorg nih telah dijemput utk menyejukkan diri di audi..hehehe)



Tibe2 aku lihat sesuatu yg menarik perhatian..
Apekah??
Jeng..
Jengg..


Tadaaaaaa~




Rotu pon mau gaks bergambar..hehehe..
Sporting jer semua..susah nk tgk dorg ni dgn gaya bersahaja..
Asalnyer nk tgkp rotu yg kt lobi td..tp memandangkan Sir Bastian dah bg order kt diorg malas plak nk kacau..huu~
(saje wat nampak cm antik..sesuai dgn tema ketenteraan nyer^_^)


Okeh.. bersambung part 2 plak...follow jgn xfollow yer
^_^




P/S: 1) Mmg best ble ade event kt UiTM.. xde lah rase bosan sgt kannn...
2)Aku xkenal sorg pon dlm pic2 yg aku snap nih..
3) Best plak tgkp gmbr org! Sori xde FB korg..lau xleh add n tag ^_^
4) Aku xsnap pic org laen sbb agak pending ble sampai di KBM..snap yg terpikir je..


~UiTM Di HATI KU~


No comments: