AraNadeaMythology: Gambar kelas

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Thursday, March 24, 2011

Gambar kelas

Selamat tengah malam.. huhuh..
Semalam aku jadi pokai lagi.. uwaaaa..
Semua sebab gara gara bayar duit gambar..
Tak kesah ler janji dapat dah gambar kelas wehh! Syok!
Tambah tambah lagi gambar formal bersama Dato' Mizan a.k.a pengarah kampus..
Wahahaha.. gambar kelas kami je tau bergambar dengan Dato'.. sile jeles okeh! =P
Tapi kan.. besar la plak 10r nih.. hahaha..
Tak sangka.. ingat kan yg mcm selalu dapat..
Heh.. terpakse la selit dlm buku mase nak jalan balik ke rumah..
Kang terbang dek angin nangeh tak berlagu la pulakk.. hohoho
Aku amek yang combo 10r..dalam ade gambar formal+candid+calendar+postcard
Walaupon orang tu salah grammar untuk ayat di atas gambar GRADE ON TIME
Sepatutnya GRAD ON TIME.. LOL typo typo.. tp dimaafkan =)
Tak sabar framekan.. yelah.. tanda kenangan.. =)
Sayang semua classmate.. walaupon aku restrict kn diri untuk tak rapat dengan semua..
Sebab nanti..... aku sedih.................... sebab.......................................
Apepon aku rase semua sangat happening dan bestttt!!
Thanks to everyone for making BBAF4F such a memorable memories to me!!


"It takes more than caring to be a real friend, The nature of friendship, Requires a blend of warmest compassion, And love deep the true to reach and comfort, The way that you do, Because I can see, That your kind of friendship, Is priceless to me.."

BBAF 4F is the best!! =)

3 comments:

Qio Miss Invisible said...

cumeyhhh la page nadea,,huhu xp

CeNDeRaWaSiH said...

aik asal plak dah grad? curious..
qio: cumil sebab ada saya..kan? kan?
ehehe

Ara Nadea said...

ntah ler..agagagaaa