AraNadeaMythology: OMG Blog Pon Dah Ada Universiti?

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Sunday, April 10, 2011

OMG Blog Pon Dah Ada Universiti?

Selamat malam.. bertemu kita lagiii.. ahahahah
Ape gila aku dok pulun blogging ni weh??
Banyak idea mencurah curah weh..
Okeh.. berbalik kepada entry untuk kali ini..
Universiti Blog?? Apekah?? keh keh keh..
Awat gelabah wehh.. lek arr.. wa talak tipu woo.. ni btui btui la amoi..=P
Ape name nye apek? Universiti Blogger Malaysia.. UBM.. Lu mau enroll ka? talak entry form punya woo.. kui3
Eh.. terasa kecelaruan identiti di situ.. heh.

Thats right peeps.. UBM telah beroperasi di laman web sosial kegemaran anda tak lain tak bukan FESBUK.. =P
Lecturer ade, tutor pon ade lau rasa lecturer anda membosankan..LOL
Kantin, serba serbi lengkap, yang paling best takde PAK GUARD. keh keh keh..
Course ape yang ditawarkan? Setakat ni yang aku tengok amat menarik perhatian..


Korang rase aku memain? Ini SERIUS!
Pakat mai terjah depa kat sini naa UNIVERSITI BLOGGER MALAYSIA


p/s: dilarang sama sekali membelasah lecturer anda atau tindakan tatatertib akan diambil! (",)v

2 comments:

Chegu Zubir said...

hahahhaa..macam2 tu pun ade...sngla nk komplen...hek3

Ara Nadea said...

buleh je chegu.. hehehe