AraNadeaMythology: Oh Air~

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Monday, May 2, 2011

Oh Air~

Assalamualaikum dan selamat malam semua.
Sihat ke wahai pembaca sekalian.?
Dinner ape tadi? asam pedas? ikan bakar? hehe..
Alhamdulillah, tak kisah la korang makan ape janji dapat makan kan..

So berbalik kepada title entry kita hari ni..
Masuk hari ni dah hari ke 3 umah aku tak de air..
Mula mula air jadi slow, pastu last last terus takde air..
Notis ke ape ape ke, satu habuk pon takde..
Ini sudah lebih, rasa nak pegi menetap kat umah orang lain jer..
Ini memang satu dugaan kepada aku..

Aku lau takde internet takpe, takde makan xpe, jangan takde air weh..
Rase memang stress sangat berbanding bergaduh dengan orang..
What to do? dok umah diam diam.. jaga makan minum..
Kang dok tak dok rase nak terkenc laa, nak terber laa..
Esok pagi lau takde air lagi, alamatnye pegi umah member aku untuk mandi..
Nasib baik paper Managerial Eco kul 2petang..
Takde la rush sangat.. atau aku tunggu pagi esok tengok ade ke tak air..



p/s: nikmat utk mencebok air tu xde utk hari ni.. amik kain, lap lap, sabun, then lap balik.. -.-"
memang takde kepuasan..


2 comments:

ueda bheta said...

hahahaha,.. ayat tapisan anda sungguh rileks...

Ara Nadea said...

huhu.. rileks jer