AraNadeaMythology: Teman Ni Pelik Orangnye

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Sunday, November 13, 2011

Teman Ni Pelik Orangnye

Teman ni pelik sangat ke? Hmmm....?
Kadang kadang tu musykil gak bila ada orang tiba-tiba kata teman ni pelik.
Pelik macam mana ye? Aihhh.. Tak tercapai akai teman memikiornye.
Heran, bingung, musykil, kot celah mana yang pelik nye?
Ate, ce cite.. Teman ni tak la tau..
Kalo tak di kabor nye cane teman nak tau mana yang peliknye..
Teman ni dok la memikiorkan.
Pelik benor ke teman ni? Teman nengok kat cermin cukup sifatnye.
Mata ade, telinga ade, hidung ade, mulut ade.
Amboi, kemain lagi mike ni ngate teman.
Idak ler pulak nak kabor ape ke yang pelik bebenornye.
Ce meh cite. Teman nih tak boleh kalo tak memikiorkan nye.
Nak jugak tau ape ke yang pelik?
Kome yang membace ni tau ke ape yang pelik dengan teman ni?
Ape pon kalau mike nak kabor kat teman, kabor la ye.
Teman nih kadang kadang tak le sedor, main rapu aje.
Takpe, teman nunggu je jawapan dari mike ni.
Harap mike ni kabor la ye. (",)v

No comments: