AraNadeaMythology: Yes..entry saya di Blog Chegu Zubir

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Friday, March 23, 2012

Yes..entry saya di Blog Chegu Zubir

Chegu Zubir.. dah lama tak join aktiviti chegu.. hehehe
Meh baca entry yg saya nak promote..
Tajuk entry : Nama Nama Bayi

Terima Kasih Chegu Zubir :)


7 comments:

Aimie Dalia Izzaty said...

wow, ada nama yang tak pernah dengar sebelum ni. ye lah, semua nak nama anak yg glamor2 je.

Mr. Z dan Mis N said...

TQ JOIN.HEHEHE

Senorita Ara said...

yup2.. ada banyak nama untuk bayi yg sedap dan memepunyai maksud yg baik.. kena perihatin sikit bab2 mcm ni kan.? :)

Aimie Dalia Izzaty said...

ye, zaman sekarang ni semua nama glamor2 tp takde maksud. kan lebih afdhal memilih nama yg mempunyai maksud2 yg indah dan cantik #cewahh

TINA LEE said...

Assalamualaikum

wah untung la entry awak tu

Cik Jannah said...

awak. kemain nye nama baby ! saya nak letak anak nanti abu je.

Senorita Ara said...

hehehe.. byk sangat masa lapang.. ni la jadi nya.. wat research nama baby :P