AraNadeaMythology: Lawak Ke.?

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Monday, April 2, 2012

Lawak Ke.?

Assalamualaikum dan selamat petang..

Emosi betul tengok perangai orang-orang yang melawak tak kena dengan tempat..
Bukan lah sebab saya ni peminat artis tersebut..
Tapi kadang-kadang melawak sampai menjatuh kan air muka orang tu tak lawak pon sebenarnya..
Pasti kes ni dah semakin hangat diperkatakan..
Kira baik la artis tersebut dan sempoi je memberikan reaksi terhadap lawak yg tak seberapa ni..

Renungkan lah balik, kalau la gambar awak yang diperlakukan bagitu..
Agak-agak awak nak gelak ke nak naik angin.?
Tepuk dada tanyalah iman..

1 comment:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Okay. Tak tau kes artis mana. Hihi.