AraNadeaMythology: Kuih Raya!

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Tuesday, June 5, 2012

Kuih Raya!

Asslamualaikum dan selamat malam..
Lama benar tak update blog nih haa..
Apa pun malam ni try nak buat satu entry..
Seperti yg kita ketahui, bulan Ramadhan bakal menjelma..
Hooray! Ada siapa-siapa yang merindukan bulan Ramadhan?
Tapi sebelum itu, ada tak yang belum ganti puasa lagi ni.?
Haaa.. kantoi sudah.. bhahaha :P
Moh kita cepat-cepat ganti..
Buleh juga berpuasa sunat untuk merebut peluang..
OOps.. intro yang agak padat..

Entry kali ini bertujuan untuk promote kuih raya yang bakal di jual..
Yeay yeay!!
Dua jenis kuih raya akan di jual..
Peanut Crystal dan Biskut Arab..
Nyam.. nyam.. bunyi macam sedap kan.?
Nanti dah buat sebalang akan saya update gambar untuk anda semua..
Pasti nya korang akan terliur..
Wuuuu... confident je kan.? :P

No comments: