AraNadeaMythology: AJL 27

Pages

Words Of Wisdom

Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya, dan banyak rintangannya.-Imam Ghazali
I am a little deaf, a little blind, a little impotent, and on top of this are two or three abdominable infirmitives, but nothing destroys my hope.-Voltair

Monday, January 7, 2013

AJL 27

Lama betul tak menulis blog..
Macam malas pun ada.. jujur betul dak?
Baiklah tak nak intro panjang sangat..
Topik hari ni memang masih panas diperkatakan..

Anugerah Juara Lagu ke 27..
Semakin beribu-ribu duit diperuntukkan untuk industri muzik kita ni..
Nak kata dimanjakan.? tak tahu la labu...
Bayangkan RM35ribu untuk pemenang juara..
Belum tambah tolak bahagi darab yang kategori lain..
Serius macam..????
Tak faham lah labu..
Kalau iklan tu, asyik mintak orang bagi sumbangan untuk mangsa banjir lah, gaza lah..
Tapi sedangkan ada saja pihak tertentu yang melabur lebih banyak duit untuk acara macam ni..
Sebab tu lah aku cakap kat opah aku..
Tak kisahlah siapa menang, yang penting.. bukan aku yang dapat RM35 ribu tu.....

Namun, kalau orang suruh aku komen mengenai pemenang..
Jawapan aku ringkas..
Genre muzik Yuna: bukan tipikal lagu jiwang, mempunyai sentuhan genre muzik Perancis, sesuatu yang berbeza, sesuatu yang baru, sesuatu yang ringkas, memberi perasaan romantika de amor..
Walauapapun, *aku tetap suka Black & RJ..
Segak dan bergaya, Vokal Black mantap!
Puas hati berdua tu menang persembahan terbaik..


1 comment:

Nizam Ijam said...

heheheh semua best2 malam tu :D

saya dah update...
hope dapat tolong walaupun agak susah.... :(